2 marca 2010

17. Magda, 21 lat, Jelenia Góra

Nago jest dobrze. Dużo luzu i swobody, byleby było ciepło. Nie wstydzę się swojego ciała, ono jest piękne! Uważam, że każde ciało jest doskonałe, jest cudem natury. Teraz taki mały cud noszę w brzuszku. Dopiero teraz nabrałam upragnionych kobiecych kształtów i dobrze mi z tym.

Lubię swoją nagość. Podczas ciąży wreszcie zaakceptowałam siebie. Czuję się piękna. Czuję się tak przede wszystkim dzięki mojej drugiej połówce. Lubię być przy nim, a bycie razem w nagości jest najprzyjemniejsze. Objęcia Kuby to najwspanialszy uniform.

Nienawidzę zimowych ubrań! Czapki, szaliki i rękawiczki to moja zmora. Nie wiem dlaczego ale mojej czapce zawsze wyrastają zęby - wszystko mnie gryzie! Włosy elektryzują się, a szalik przykleja się do zmarzniętych policzków. Jestem zmarźluchem, więc do wyboru mam albo ciepłe i niewygodne ubranie, albo dokuczliwy zimowy chłód.

4 komentarze:

dziuraway pisze...

nagość w ciąży, coś cudownego...

Arkadiusz Wojciechowski pisze...

Masz rację, piękna sprawa.

Unknown pisze...

Madziu ślicznie wyglądasz :) pozdrawienia z krosna - ela s.

MiHu pisze...

jedne z moich ulubionych ;-)